niedziela, 8 stycznia 2017

Pory roku.

No i wreszcie spadł u nas śnieg! Nie wiem jak wy, ale ja tęskniłam za takim prawdziwym puchem na dworze. Za bardzo białym, czystym śniegiem. Miałam już dość oglądania tego błota! I dzisiaj rano spotkała mnie ogromna niespodzianka! Moim pierwszym pomysłem, był spacer i zdjęcia! Dopóki jest śnieg. Bo nie wiadomo jak za kilka lat będzie wyglądać zima w Polsce. Nie wiadomo, czy nasze dzieci w przyszłości będą wiedziały wg co to jest śnieg. Mam nadzieję, że wrócą te czasy, i ta nasza prawdziwa zima!




Jak wielu z Was kocham lato, za ciepło, za podróże, za jeziora, za wakacje. Ale jednak, w każdej porze roku jest to coś, chociaż jedna mała cząstka, która daję jej tą wspaniałość. Ja uwielbiam wiosnę za to, że wszystko rozkwita, jesień za bajeczne krajobrazy, zimę za śnieg (którego co roku jest mniej, ehh).

A wy? Za co lubicie/uwielbiacie/kochacie wiosnę, lato, jesień i zimę? :) Chętnie poczytam Wasze wypowiedzi.


Do następnego!
Wena R.oni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.