piątek, 6 stycznia 2017

No, chyba się stęskniłam. Haha, śmieszne. Nie umiem się spełniać, obiecam sobie coś, robię to dla siebie, a w końcu zapominam, nie mam sił, brak pomysłów. Ale mam nadzieję, że uda mi się wrócić. Przecież "Nowy Rok, Nowa Ja". Ciekawe czy w tym roku to się spełni.. Bo jak do teraz to co roku, jest tak samo. Początek pięknie się zapowiada, a co do czego dochodzi to rok mija tak samo jak każdy inny.
Ostatnio miałam jakąś depresje, chyba jesienno-zimową. Nie wiem czy minęła, czy mija. Może zostanie na dłużej? No, zobaczymy! :)
Choć dzisiaj dowiedziałam się, że cały czas jestem uśmiechnięta. Może to pierwszy krok? Może pojawia się powoli tęcza na zachmurzonym niebie? Może, może.. Miejmy nadzieję, że tak jest i tak zostanie.



Ale koniec użalania się! Czas, następny czas, się za siebie zabrać! A co z tego wyniknie, to zobaczymy. Znowu zobaczymy. Mam wiele planów na ten rok, no i chyba czas to spełniać. Ponieważ nie wiadomo ile tutaj jeszcze będziemy i ile czasu nam zostało na to!
Więc muszę znaleźć w sobie motywację! I nie tylko ja! Bo wiem, że wiele osób ma tak jak ja! Więc mam nadzieję, że wiele osób się zmotywuje razem ze mną!
Trzymam za Was i za siebie kciuki! Musi nam się udać. Nie mamy innego wyjścia. Razem możemy dojść dalej! :)


"To daj mi czas, bo wiem, że jestem tego wart"
PAWEŁ DOMAGAŁA - "Jestem tego wart"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.