środa, 18 stycznia 2017

Inspirujące złote myśli

Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć trochę o książce, a inaczej o antystresowej kreatywnej kolorowance dla dorosłych. Jest bardzo ciekawa, ma wiele cytatów, które powodują uśmiech na twarzy i jest bardzo wciągająca!




Na początku, gdy widziałam takie kolorowanki, to troszkę niechętnie do tego podchodziłam. Chociaż bardzo mi się podobały.. Ale jak można się odstresować przy takim czymś? Przecież ja przy tym bym więcej nerwów straciła. -otóż takie miałam zdanie.







Ale jednego dnia, chodząc po Biedronce zatrzymałam się przy książkach. A w nich właśnie znalazłam otóż tą 'kolorowankę dla dorosłych". I gdy zaczęłam ją przeglądać, to bardzo mi się spodobała. I stwierdziłam, czemu nie? Spróbować i sprawdzić czy to działa można. Zaśmiałam się i wrzuciłam ją do koszyka.
W domu, od razu ją obejrzała w ciszy. Każdą stronę oglądałam po parę razy. I wieczorem, gdy siedziałam sama w pokoju zaczęłam wypełniać pierwszy obrazek. Nie miałam kredek, więc wzięłam bodajże 6 cienkopisów. 

Mam nadzieję, że w weekend znajdę czas i skończę ten, a zacznę następny. Bo to jest naprawdę bardzo wciągające! I poważnie Wam mówię, idzie przy tym się odprężyć.












A jak Wam idzie z kartką z kalendarza? Bo mi świetnie, dzięki niej pamiętam o wszystkim, o czym zawsze zapominałam! :)








Pozdrawiam, R.oni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.