wtorek, 31 stycznia 2017

Ulubieńcy stycznia 2017

Witam Was dzisiaj w pierwszym takim poście na moim blogu. To znaczy, w ulubieńcy stycznia! Moi pierwsi ulubieńcy w tym roku.
Stwierdziłam, że lubię oglądać, czy czytać takie posty, więc dlaczego nie miałabym także wstawić? Mam nadzieję, że spodoba się Wam. Więc zaczynamy!



BIEDRONKA  9,99 zł

Na pierwszy ogień dam książkę, tzn. antystresową kreatywną kolorowankę dla dorosłych. Może nie będę się o niej tutaj rozpisywać, ponieważ jest osobny post o niej.



















AVON  15,99 zł
Kolejną rzeczą jest olejek do włosów, uwielbiam go! Dzięki niemu moje włosy są o wiele zdrowsze. I po umyciu, gdy je spryskam nim, włosy rozczesują się świetnie. Naprawdę polecam dziewczyną, które mają problemy z włosami. Moje końcówki już nie są tak rozdwojone, jak kiedyś.
Jestem naprawdę w 100% z niego zadowolona!
Co do ceny, to jest ona bardzo często inna. Czasem nawet udaję się kupić go za grosze.







Oczywiście, nie może zabraknąć mojej ulubionej konturówki do ust! Jestem zakochana w niej i w tym kolorze! Naprawdę. Uwielbiam mieć ją na ustach, jest świetna. Jest ona z Golden Rose, matowa i to jest numerek 19. Niby jest matowa, ale nie wysusza ust. Kolorystyka przepiękna. A także, co dla mnie jest najważniejsze, łatwo się ją rozprowadza,
Dostałam ją od kuzynki, więc ceny wam nie powiem, bo nie wiem. Ale na stronie są po 11,90 zł.

KONTURÓWKA GOLDEN ROSE - link





       A moich, po prostu ulubionych, napojem w styczniu stała się mała miksturka od Cioci. Woda z cytryną i miodem, przeeeeepyszne! I od razu czuję się zdrowsza. Codziennie rano, popołudniu i wieczorek ją piję.
I mam dla Was ciekawostkę. Szklanka wody z cytryną i miodem wypita na pusty żołądek rano, to jeden ze sposobów zrzucenia zbędnych kilogramów! I ile osób teraz biegnie do sklepu po cytrynę i miód? Haha!
Tak to prawda, Ta mała i łatwa w zrobieniu miksturka bardzo oczyszcza nasz organizm, pozbywa się szkodliwych toksyn z naszego organizmu i dużo by tak wymieniać. A co najważniejsze jest pyszna!





Serial SKAM także Wam polecam, jeżeli kochacie oglądać romansy i życie nastolatków. Więcej Wam nie opowiem! Musicie to obejrzeć!
Jak na razie są trzy sezony, ja szczerze, zakochałam się w drugim sezonie! Jest świetny! UWAGA: bardzo wciąga!







Mogę także Wam polecić dziewczynę, która nagrywa na yt DIY. Świetne tumblr ozdoby do pokoju! Nastazsa - naprawdę świetne pomysły!




I oczywiście, mam kartkę z kalendarza na miesiąc: luty! Miłego zapisywania.

























Do następnego!
Pa, R.oni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.