piątek, 14 października 2016

Marzenie? Spełnione! #1

Witam!!

     Jak obiecałam, że będzie post pojawiał się co 2 lub 3 dni. Tak to dotrzymuję! Na początku tego postu, chciałabym wytłumaczyć o co chodzi z "Marzenie? Spełnione!". Myśląc o założeniu kanału na yt, miałam chęć prowadzić taką serię, w której pokazuję jak spełniam marzenia. A że kanału na tą chwilę nie chcę zakładać, to wymyśliłam.. Że po prostu zrobię tutaj taką serię postów, ale nie filmy! Tylko będę opisywać, wstawiać zdjęcia. I oczywiście ciąg tych postów nie będzie co chwile. A dlaczego? Ponieważ marzeń, w moim przypadku, nie idzie spełnić od tak! Potrzebuję na to troszkę czasu.. No rozumiecie! :D


     A jak już piszę, to nie, nie będzie to tylko wyjaśniający post! Oczywiście, napiszę swoje pierwsze spełnione marzenie od czasu założenia bloga! :)
     Moim pierwszym spełnionym marzeniem jest to, że założyłam bloga! Ha! Ale niespodzianka! Tak, miało być konto na yt. Ale taka to ja odważna nie jestem.. Więc jak pisałam ostatnio, bardzo myślałam nad tym pomysłem. Aż wpadłam na pomysł założenia bloga. No i jestem tutaj, piszę..


     Naprawdę zajęło mi sporo czasu, na zastanowienie się, czy to będzie dobry pomysł. Bałam się powiedzieć nawet o tym mojemu chłopakowi. Ale zawstydzona Mu o tym powiedziałam, hah. I cieszę się, że przyjął to dobrze. I dziękuję Mu za to, że obiecał mnie w tym wspierać.
    Mam nadzieję, że to moje marzenie będzie bardzo długo trwać i że naprawdę komuś spodoba się moje pisanie tutaj. I wreszcie zagoszczą jacyś obserwatorzy, jakieś komentarze! :)
     Nie rezygnujmy z naszych marzeń!!! Tylko dążmy do nich!!! :)



Do następnego!!!
Weronika.




"Jeśli zbudowałeś zamek w chmurach,
twoja praca nie pójdzie na marne.
Wybrałeś idealne miejsce - teraz musisz po prostu dobudować fundamenty."
- Thoreau Henry D.

6 komentarzy:

  1. Super, że spełniłaś swoje marzenie i oby tak dalej :3!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na takie posty! Z niecierpliwością czekam na następne wpisy! <3
    Obserwuję!
    ZAPRASZAM DO SIEBIE:photoalexx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa. <3 <3
      Na pewno będę Cię odwiedzać!! :*

      Usuń
  3. Bardzo fajne, że spełniłaś swoje marzenie. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i spełnianiu marzeń :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! <3 I także, życzę Ci powodzenia! :* :* :*
      Na pewno będę Cię odwiedzać! <3

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.